poniedziałek, 26 marca 2012

Fur vest

Futrzak to coś, czego szukałam już od zimy, no ale niestety nie trafiłam na nic fajnego. Z pomocą przyszedł mi sklep Sheinside, gdzie nabyłam mój ideał! :) Jest to obszerne futrzysko (zdaję sobie z tego sprawę, że mnie poszerza) z dłuższym przodem, bardzo cieplutkie (można się nim owinąć z 2 razy :P) i uniwersalne. W stylizacji użyłam samych brązów i beżów, a aby rozświetlić całość dodałam musztardową spódniczkę, którą pokazywałam jakiś czas temu na moim Facebooku (kupiona za niecałe 5 dolarów!) :)

Fur vest is something that I was looking for a long time, but unfortunately I found nothing nice. Some time ago I visited online shop Sheinside, where I boughta perfect vest! :) It is a huge fur (I know that I loke like a little dwarf or something like that) with a long front, very warm and versatile. The look is all in brown and beige, but I matched mustard skirt to it (which I showed some time ago on my Facebook, bought for under $5!) to add some brightness :)

http://farm3.staticflickr.com/2884/9761992816_b46ecb476a_o.jpghttp://farm3.staticflickr.com/2865/9762006665_3b25621460_o.jpghttp://farm4.staticflickr.com/3787/9761999065_7e632219e8_o.jpghttp://farm4.staticflickr.com/3679/9762065143_0792667f71_o.jpghttp://farm4.staticflickr.com/3826/9762002944_342976a11a_o.jpghttp://farm3.staticflickr.com/2876/9762005595_e061b363f0_o.jpghttp://farm6.staticflickr.com/5483/9761995876_08f3423059_o.jpghttp://farm6.staticflickr.com/5344/9761997126_e270b30594_o.jpg
Futrzak / vest - Sheinside
sweter / sweater - Romwe
spódnica, pierścionek / skirt, ring - Wholesale-dress
naszyjnik / necklace - Trendsetterka
rajstopy / tights - C&A
torebka / bag - Asian iCandy
buty / wedges - Papilion

104 komentarze :

  1. how lovely! love your fur and yellow combo!
    xo, Tina
    WWW.TINACIOUS.ME

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja bardzo przypadłą mi do gustu, jest świetna. kolor spódniczki jest zachwycający :P

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz bardzo świeżo i radośnie :) śliczne buty!

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie! super futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja ;) Kolory bardzo ładnie wyglądają razem ;] spódniczka cudna

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie!ta spódniczka się tu świetnie wpasowała:3

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał! Prześwietna stylizacja !!! :D Być może nieco poszerza, a wyglądasz wspaniale :) Jak udało Ci się zdobyć spódniczkę w takiej cenie ;o ?

    OdpowiedzUsuń
  8. ee tam wcale nie poszerza ! zjawoskowo wygladasz!
    dodalam do obserwowanych!:)
    zapraszam do mnie milo mi bedzie jak rowniez dodasz

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, to jest chyba Twoja najlepsza stylizacja 2012.Jestem pod wrażeniem, subtelnie,kobieco i oryginalnie.Uwielbiam się czepiać,ale no nie mam do czego.
    Jesteś prześliczna, Brawo.<3

    Zapraszam do mnie:
    http://happysadrocker.blogspot.com/ ;-*

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś zadowolona ze spódniczki ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo! Myślałam, że będzie jakaś badziewna a tu się okazuje co innego :) Bardzo dobry materiał, w pasie na czarnej gumce :))

      Usuń
  11. Ślicznie :)
    Ja też szukałam futerka, ale niestety zostało wykupione :/
    Mam takie pytanie, ile kosztuje przesyłka na Wholesale- dress.net ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy która i też zależy od tego ile waży przedmiot

      Usuń
    2. A gdzie to pisze, bo nie umiem nigdzie znalesc? :)

      Usuń
  12. świetnie wyglądasz!
    futrzak i spódnica są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I love your skirt, the color is beautiful !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie <3

    http://zabkanadusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie , podasz linka do spódnicy - jest genialna xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.wholesale-dress.net/new-style-elastic-waist-pleated-skirt-yellow-g1510966.html?union=589

      Usuń
  16. do twarzy Ci w tym futrzaku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wooow! ale ślicznie, uwielbiam tą spódnicę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna spódnica i sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  19. uważam, że wyglądasz przepięknie! spódniczka jest świetna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jej, zakochałam się w tej stylizacji. *.* Wszystko jest cudne. <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna spódnica. *-*

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz genialnie! Super zestaw, wszystko na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 5 i 6 zdjęcia są boskie! Mam pytanie- kto fotografuje twoje stylizacje?
    Nie wiem czemu,ale jakoś nie pasują według mnie te buty...
    Vaneska99
    my-dreams-my-words.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja mama :)
      pewnie dlatego ci się tak wydaje bo są jaśniejsze od góry (w sensie rajstop) :)

      Usuń
  24. fajnie połączyłaś te futerko ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. genialne połączenie . jak zawsze świetna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja!

    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam ten outfit ! Kolory są idealnie dobrane, widać, że zestaw przemyślany :) pozdrawiam ! x



    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Na wholesale można zauważyć, że zdecydowana większość ubrań jest tzw. "chińska". Jakiej jakości jest ta spódniczka?
    Powiem jeszcze tyle, że ubóstwiam ten sweterek! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdecydowanie jedna z najlepszych stylizacji. Świetnie wyglądasz w tych kolorach. Mam pytanko. To futerko jest prawdziwe ; O ? ; 3

    Natalia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Idealny kolor spódnicy :) Szukam takiego ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam nadzieję, że futerko sztuczne?

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie!

    rousseroulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie wyglądasz, ciuchy rewelacyjnie dobrane! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gaba ile kosztuje przesyłka ze strony Sheinside? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super wyglądasz ! :)
    O właśnie ! I ty oddawaj mi swoją figurę xd

    OdpowiedzUsuń
  36. Gabrysiu!! Prześwietna stylizacja! A ciuchy... marzenie. !! Po prostu bosko!! Mogę cię prosić o małą poradę? Chodzi o sklep internetowy wholesale-dress. Jak się zamawia? Ile kosztuje przesyłka? Jak się płaci? Będę wdzięczna za odpowiedź. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://kolorowadusza.blogspot.com/2011/09/opcje-wysyki-do-polski-i-kwoty-xhd-cos.html (tylko jeśli chodzi o wysyłki i kwoty coś tam się pozmieniało)

      Usuń
  37. mogłabym w takim zestawie chodzić na okrągło !!
    Zapraszam Wszystkich do mnie:
    http://all-life-inspiration.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  38. lovee the vest amazing
    and great wedges ♥

    http://evictedbyfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  39. dobrze wiesz, że z chęcią zamieszkałabym w twojej garderobie ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo podoba mi się Twoja stylizacja, włosy, uśmiech, masz świetne wyczucie stylu! pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. No! Tu mi sie zajebiście podoba! ten futrzak to totalny full wypas! zakupuję jak tylko bd miała kaskę ;p te buciku cudeńko. Z zasady nienawidzę takich ciemnych rajstop, zmora ale tu tak dobrałaś je do torby że po raz pierwszy uważam iż człowiek może wyglądać w nich spoko, zachwycające <3 kiedy trampeczki? hah ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jeszcze trochę musicie poczekać :)

      Usuń
  42. spódnica mistrz :)

    http://brunette-bangs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. przecudna stylizacja.
    brązy ale ożywione tą zółtą spódniczką.
    świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Spódnica świetnie ożywia całość. Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. jeju ja cie znam! Widziałam Cię chyba kiedyś? Może w Przeworsku!

    OdpowiedzUsuń
  46. W sumie mogłabym się ubrać dokładnie tak samo :) Świetne kolory, chociaż postawiłabym na ciemniejsze buty :) Zazdroszczę Ci tej spódniczki! ;P

    OdpowiedzUsuń
  47. sweterek i kamizelka są super :)

    OdpowiedzUsuń
  48. jesteś dla mnie ogromną inspiracją!:)
    cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczna stylizacja!!!!

    http://stylowa-moda-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo fajna spódniczka i buty :)

    Pozdrawiam
    modishYou

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystko jest świetne, żółta spódniczka fajnie ożywia całość :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Boska stylizacja buty i futrzak jak marzenie a ile cm mają te koturny??? jeżeli można wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo dziewczęco wyglądasz :)
    Ten Outfit skojarzył mi się z czekoladką w złotku :D
    Osobiście nie przepadam za futerkami, ale tu akurat pasuje.
    I nie wiem czy już wspomniałam, że ubóstwiam Twój uśmiech?
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w wolnej chwili do mnie :*
    http://owngalaxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Nigdy bym nie wpadła, że taka spódniczka będzie tak pasować do tego stroju. W końcu wyglądasz tak dziewczęco! A to futro jest sztuczne czy naturalne?

    OdpowiedzUsuń
  55. Ojj ,jak ślicznie :) Zawsze zanim zobacze stylizacje , czytam co napisałaś. Tylko gdy zobaczyłam że do stylizacji używłać brązów i bezów i do tego dałaś musztardową spódnicznę , nie ukrywam ,ze się zdziwiłam.Nie byłam przekonan do tego połączenia. Gdy tylko spojrzałam na zjęcia pomyślałm : Jak ona to robi? Nie spodziewałam sie ze az tak dobrze ci to wyjdzie! Jestem pełan podziwu dla tego stroju.

    Ojj troszke się rozpisałam :) Na koniec takie pytanko : Wiesz moze , czy romwe bierze już ludzi do współpracy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajj dzięki :* Bierze ale chyba tylko tych, którzy mają 2 tys. obserwatorów na blogu/lookbooku/fejsie (nie jestem pewna, ktoś tak mi mówił)

      Usuń
  56. sweitna kamizelka i nogi ! ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. łoo świetna stylizacja :) zachwycam się nią teraz !

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale fajnie :)Uwielbiam twoje botki!;P

    OdpowiedzUsuń
  59. rewelacyjny outfit i świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  60. cudowną masz tą futrzaną kamizelkę:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ładny outfit. Wybacz, ale masz trochę grube nogi.

    OdpowiedzUsuń
  62. piękna, zgrabna, potrafiąca się ubrać.. kurczę, jesteś wprost genialna! potrafisz wprowadzić ludzi w kompleksy. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Biżu i buty moje Hity stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  64. I absolutely love everything about this outfit - the shoes, the fur vest and the skirt <3

    - Victoria
    www.Vickkitas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten futrzak do żółtej sukienki to strzał w dziesiątkę! :)

    http://domi-lapetiterobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Najbardziej podoba mi się spódniczka,jest naprawdę świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. podoba mi się ten futrzak :) super wygląda z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  68. awww <3 kocham twój styl :>
    zapraszam do mnie
    www.worldann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. ja Cię uwielbiam, zawsze każdy detal masz idealnie dopasowany do stylizacji :)
    jesteś moją największą inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudnie , masz wyje*iste ubraniaa ! :dd :* :* xd.
    FAZUJE SIE ((: . UWIELBIAM twoj styl . Mozesz dac cos z trampkami <3 xd

    OdpowiedzUsuń
  71. świetny outfit!

    dzięki za inspirację, wyciagam swoje futerko z szafy : )

    OdpowiedzUsuń
  72. masz świetny styl.Od razu musiałam zostać obserwatorem.masz lookbooka? Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :) Thanks for all comments! :)
Follow me on: TUMBLR, FACEBOOK, LOOKBOOK, BLOGLOVIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...